گفتگوی شب و شبنم

و دوباره من رفتم، و دوباره تو آمدی...

گفتگوی شب و شبنم

و دوباره من رفتم، و دوباره تو آمدی...

نازی تو زیبایی

نازی تو آرزویی

که حتی گفتنش

یک آرزوست

نازی ستاره ای

که خورشید

پیش تو تاریک است

نازی تو عشقی

که افسانه ها

پیش تو کمرنگند

نازی تو افسانه ای

آنقدر دور

که افسانه ها حقیقتند

ناز تو زیباست نازی

نام تو زیباست نازی

آخ چه لذتی دارد

وقتی که می نشینم

هزار بار نام تو را می گویم

که این جریمه عشق است

و نام زیبای تو هم

برلبان من

غنیمت است

نازی! نازی! نازی!

نازی تو زیبایی

نازی تو زیبایی

نازی تو زیبایی

نه به آن زیبایی

نه به این زیبایی

نازی تو افسانه ای زیبایی

تا بی نهایت زیبایی

آنقدر که 

هزاربار بگویم

بازهم کم است

نازی تو زیبایی...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد